Beställning AnvändarID, dator, program, telefon och tillbehör vid nyanställning

Detta formulär använder du dig av om du ska beställa ny användare. Här beställer du
  • Ny Användare
  • Ny dator
  • Nytt datortillbehör
  • Program
  • Ny mobiltelefon
  • Nytt mobiltelefontillbehör  

Ny dator levereras med

  • Bärbar dator
  • 1 st Bildskärm 24 tum LED
  • 1 st dockningsstation
  • 1 st datorladdare 
  • Skrivare med funktionen Follow me (Standardskrivare)
Välj typ av mus under rubriken tillbehör
I standarddatorn finns följande standardapplikationer installerade
  • Windows 7
  • Office 2013 (e-post, Word och Excel)
  • Skype för Företag
  • Internetåtkomst
  • Platina (läsa behörighet)
  • Fenix
  • PDF-läsare
  • Personec P
  • Agresso (tidskrivning/fakturahantering)  

Ny mobiltelefon levereras med

  • Mobiltelefon
  • 1 st telefonabonnemang, 4G med MEX-tjänst (kortnummer)
  • 1 st laddare USB med elkoppling
  • 1 st hörlurar standard
  • Konfigurerad för att komma åt trådlöst internet, e-post, kontakter och kalender
Önskas fordral till telefonen väljs detta under telefontillbehör 
Skriv in dina uppgifter!
Beställare * Namn på den skapar beställningen
Namn * Fyll i för- och efternamn på den nya användaren
Personnummer * Fyll i hela personnumret (ÅÅÅÅMMDDXXXX)
Avdelning *
Arbetsort * Anges för telefonlista kundservice
Befattning *
Från när ska AnvändarID gälla *
Dator *
Datortillbehör Välj ett eller flera tillbehör
Kommentar till Datortillbehör Ange ytterligare information kring datortillbehör, exempelvis vad ni behöver åtkomst till vid inloggning utifrån
Övriga program Är ni osäker vilka program användaren behöver, kontakta IT
Kommentar övriga program Ange ytterligare information kring valda program eller ange ytterligare program som inte finns med under övriga program
Telefon *
Telefontillbehör Välj ett eller flera tillbehör
Kommental Telefontillbehör Ange ytterligare information kring telefontillbehör, exempelvis typ av telefonskydd